waar vind ik stof met hout design??

Ik zoek naaistof, met het patroon van hout erop. Zodat ik een kussen kan maken, in de vorm van een boomstam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even kijken op het internet bij websites die quiltstoffen verkopen. Daar heb je het meeste kans om die print te vinden. Kijk ook zeker bij amerikaanse sites.
Ik kan zo 123 niet een voorbeeld vinden. ( zit op mn werk) Maar ik weet dat het er is. zoekse
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lapjesmarkt in Utrecht lijkt mij bij uitstek de plaats waar je stof kunt kopen in een door jou gewenst patroon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ze kunnen weer eens niet lezen....
De vraag is waar.... Antw; in een webshop die quiltstoffen verkoopt.
Teleurstellend weer zucht

Antwoorden (1)

Ik heb goed gezocht op internet en heb 1 bedrukte stof kunnen vinden met houtdessin. Dat wil zeggen: een boomstamprint. Geen stof gevonden met alleen de houtnerf of iets dergelijks, maar wellicht kun je met knippen/naaien een heel eind komen met deze stof.
Je kunt deze stof vinden bij NN Stoffen in Amsterdam.
Leuk idee van je, succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Op stoffenonline.nl heb ik een stof gevonden met houtdessin!