hoe krijg ik een krom getrokken deur van mijn keuken weer recht. Het is de deur die aan mijn koelkast vast zit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het nou een keukendeur of een koelkastdeur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij bedoelt vast een keukenkastdeur bij een inbouwkoelkast.

Het beste antwoord

Zal waarschijnlijk niet lukken,als zo,n deur een x krom is is er weinig meer aan te beleven.
Er is 1 oplossing en dat is neem 2 massieve latten en schroef die op je deur,goed aantrekken en dan moet hij weer recht zijn.Alleen het vervelende is dat jij w.s geen ruimte hebt om dat te doen.
Normaal krijg je een deur met mass. latten wel weer recht als je latten op de achterkant zet,
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Misschien kan de koelkast iets naar achteren waardoor er ruimte komt voor de latten. (kan meestal niet)
Eventueel een metalen profiel gebruiken.