Wie weet waar ik een bouwpakket voor een modelhuisje met gipssteentjes vandaan kan halen?

Ik kan wel bij speelgoedwinkels gaan kijken natuurlijk, dat ga ik ook doen. Maar wij hadden ooit zo een huisje met gipsen steentjes, en 'cement' dat je zelf moest mixen en dan kon je het huisje bouwen. Geen idee meer waar het vandaan kwam. Kent iemand zo'n gipsbouwpakket? Ik heb het nodig voor metingen aan isolatiemateriaal etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh correctie: kalksteen of kalkzandsteen zou ook goed zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt wel bij de Bart Smit gaan kijken, maar die hebben vaak maar een bepaalde soort of als je mazzel hebt nog een andere. Ik denk dat je Brickadoo bedoelt. Bij de beter gesorteerde speelgoedwinkels hebben ze die vaak wel in alle soorten en maten, anders eens op internet kijken.

Bronnen:
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=en...

Wat een leuke / meschien een handige site is Www.cchobby.nl meschien dat die wat hebben voor je

Ongeveer 12 jaar geleden heeft Gamma het in zijn assortiment gehad. Ik denk dat veel mensen nog wat op zolder heeft staan. Misschien een oproepje via Marktplaats?

Bart Smit heeft wel zoiets. Ik heb het er al een paar keer gekocht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100