Weet iemand waar ik lachspiegels kan kopen? of iets vergelijkbaars? of eventueel zelf maken! zie uitleg!

Wij bouwen met carnaval ieder jaar een carnavalswagen en dit jaar willen wij er o.a. lachspiegels op maken. Ik heb informatie op internet opgezocht maar deze lachspiegels blijken ontzetten duur te zijn, ze zijn bijna €300,-
Weet iemand waar ik ze goedkoop kan kopen of iets vergelijkbaars of hoe ik ze eventueel zelf zou kunnen maken? Ideeen zijn altijd welkom!

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ik heb voor mijn zoontje een opplakbare spiegel gekocht, heel leuk maar omdat ik hem niet netjes genoeg heb opgeplakt, is het nu een lachspiegel geworden :)
Deze spiegel is gemaakt van een soort spiegelend folie.
Nu zat ik voor jouw idee te denken aan spiegelend inpakpapier. Je kent die rollen toch wel? Even in de winkel een rol testen en kijken of het goed spiegelt, en deze rollen dan niet netjes op de wagen plakken.
Ik zou als ik jou was gewoon eens hier een rol van kopen en dan ermee experimenteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, het hoeft er dus niet lelijk op te zitten, de spiegel van mijn zoon ziet er op het eerste gezicht ook netjes uit, maar omdat er wat bobbels zitten, is het nu een lachspiegel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dankje, ik heb al een spiegelende rol in de winkel gezocht en die werkte niet zo heel goed. Maar ik zal verder zoeken, want misschien bedoelt u wel een andere als dan die ik had!
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was ook zomaar een idee hoor, van zo'n rol. Misschien spiegelen ze inderdaad niet goed genoeg. Je hebt ook spiegelend knutselkarton. Misschien kun je daar wat mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.hofvangelrekraaltotaal.nl/c-360407/goud-en-zilver-papier-karton/
Ik bedoel zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OF zoiets?
http://www.euroshopgigant.nl/product_info.php?products_id=392&osCsid=54864eaecf1fd0492652e76cf25d3de3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij de Kwantum kan ook :)
http://www.kwantum.nl/behang-en-verf/stickers-en-plakplastic/plakplastic/1140054
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat spiegelt allemaal, maar je kunt jezelf er niet in zien hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier wel van dat karton gehad waar je jezelf ook in ziet. Heb daar nog eens een spiegeltje van gemaakt ;) Wat dat raamfolie betreft, zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Jammer, want vond het wel een goed idee van mezelf ;)