Waar kan ik lak kopen in het chroom?

Plastic onderdelen e.d. worden nog wel eens met een chromen lak afgewerkt om te matchen met het metaal in het product..
Nu heeft dit wel eens de neiging eraf te bladderen =(

Waar kan ik het kopen?
(En hoe voorkom je, naast voorzichtig zijn, dat het eraf gaat?)

Alvast bedankt! =D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt allemaal!
Ik ga gelijk kijken wanneer ik kan =) Ik ga trouwens voor Buksie met het goede antwoord... Omdat ik er maar 1 uit kan kiezen en Buksie ook de bonusvraag heeft beantwoord xD Vooralsnog bedankt voor de beide nuttige antwoorden!

Het beste antwoord

Bij ons hebben ze het gewoon bij de Fixet (bouwmarkt dus)

Om te voorkomen dat het er af bladderd, zowiezo even heel lichtjes schuren en stof/vetvrij maken, en grondverf(primer) gebruiken

Voor kunststof is er een speciale kunststofprimer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ook zeker voor de aanvulling ^* Fijne dag en veel plezier met je punten! =D
-Michel Merx.

Andere antwoorden (2)

Misschien dat je het op deze website kan vinden voor als je het ook e.v.t online wilt bestellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Loop anders de halfords in misschien dat hun je ook direct de producten kunnen aan wijzen als ze dat hebben en anders misschien je na een andere winkel kunnen door verwijzen waar het dan e.v.t wel verkocht word!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst zo'n spuitbus gekocht bij de Praxis. Nr. 233 (chrome) van het merk "stilleven". Goed resultaat mee gekregen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
klopt, die bussen heb ik zien staan.