Mijn raampje boven de deur rinkelt heel hard zodra de bass ook maar hoorbaar word, hoe moet ik dit verhelpen?

Boven mijn deur zit een raampje. Dat raampje gaat rinkelen bij elke willekeurige lage toon... Kan iemand mij hier mij mee helpen? De oplossing moet voor het raam zijn, dus NIET voor de bass zelf. Het liefst goedkope alledaagse dingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Stukje rubber of wc papier tussen het raam en sponning proppen. Niet met een schroevendraaier anders kans dat je je raam sloopt.
Beter met een stukje hout of een oud bankpasje of zoiets.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik ga uit van een dun enkel glas raam boven in een metalen deurframe.
En waarschijnlijk moeten er meerdere stukje aan beide kanten.
Dit kan je makkelijk testen, zet een bass aan, kijk waar aan de zijkant je het raam aan moet raken om het rinkelen te stopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
perfect, bedankt!

Andere antwoorden (2)

De enige oplossing is denk ik opnieuw zetten of kitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raampje er uit, probleem verholpen!