Waar kun je online simpele tafelkleed gewichtjes halen? Gewoon erg simple, een bolletje of vierkantjes.

Doel is ze om aan een douchegordijn te hangen, aan de onderkant zodat het douchegordijn op zijn plek blijft hangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de Wibra of bij de Action.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenos, maar je kunt er ook houten knijpers aan hangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.tuttemerull.nl/a-12050721/buiten-en-tuin/tafelgewichtjes-4-stuks

Of je zou even bij een Blokker, Hema of tuincentrum moeten binnenlopen - als het weer lente wordt, zie je ze overal opduiken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb bij ik geloof praxis een keer een soort schuifjes gehaald die je tegen de muur plakt en je gordijn tussen schuift zodat ie ook op zn plek blijft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even vragen bij de Blokker of marskramer ze liggen nu achter in het magazijn.