Backing of rugpapier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dit heet gewoon stickerpapier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sticker residu
Papier plak
Of precies zoals als je het zelf noemt, wit papier.

Het papier is gewoon blijven plakken, de lijm was goed, er is hier geen naam voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt ook wel het schutvel genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sticker kan bestaan uit 2 of 3 lagen: de drager van papier (hier staat de merknaam van het folie op), de sticker zelf en het applicatietape (dunne papieren of transparante laag over de sticker heen)
Jij bedoelt de drager v/d sticker bij deze dan.

Groet & geluk,

Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet het 'rugpapier'.
Als je plakletter stickers koopt, legt men het zo uit:
De plakletters worden als een sticker geleverd. De sticker bestaat uit drie lagen; het rugpapier, de plakletters of sjabloon, en een applicatie folie.