bestaan er draadloze bellen met een "ouderwetse" belknop?

ik woon in een huisje uit 1800 en zou graag een ouderwetse look willen houden aan de buitenkant. daarom heb ik o.m. al een messing deurknop e.d. Maar voor een draadloze bel ben ik nog wat zoekende. Ik zou iets willen dat toch wat past bij de stijl van de buitenkant van mn huis. Bestaat dat? Heb al veel doehetzelvers afgeschuimd, zonder succes...

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het niet kopen maar wel om lachen als het bestaat.
liveisgreat
12 jaar geleden
kzal je iets laten weten :o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ouderwetse trekbel die je vroeger had. Ik had dit als antwoord geplaatst met link erbij,mar dit is verwijderd door het moderatieteam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou er een relais achter kunnen plaatsen ben je voor € 11,- helemaal klaar.
http://shop.conrad.nl/componenten/componenten-elektromechanisch/relais/permanente-magneten/502352.html
liveisgreat
12 jaar geleden
@maria16 : kan je me de link niet sturen met een privébericht? Wschl is het verwijderd omdat het een reactie was ipv een antwoord of zoiets...
@dutchbastard: ik wil niet persee een trekbel hoor, een andere ouderwetse bel ik ook okee. probleem is dat er wel ouderwetse drukknopjes zijn maar niet voor draadlozen bellen. heb ik toch nog niet gevonden...
@monaliza : zal er es op kijken, bedankt...
liveisgreat
12 jaar geleden
joeps monaliza, dit begrijp ik echt niet, het gaat mn petje te boven. wat moet ik met dat ding doen ivm de bel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je googled op trekbel,krijg je een aantal hits te zien.
liveisgreat
12 jaar geleden
Yep, bij het googelen één link gevonden en al een mail gestuurd voor info. Ben benieuwd, maar mijn voorkeur gaat dus uit naar een draadloze bel met "oud" uiterlijk...En als ik dat niet vind, een trekbel (daarvoor moet ik immers een gat maken boven mijn deur met kans op meer tocht...)

Antwoorden (1)

Ik had je vraag verkeerd gelezen maar wat dacht je van een deurklopper van vroeger die zijn op de zwarte/vlooienmarkt nog te koop.

Toegevoegd na 10 minuten:
Kijk ens op de site thuisvergelijken daar staan draadloze deurbellen met een ouderwets uiterlijk op.
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
okee, thx j5m...! een plusje als dank.