Wat is Berewas, en waar komt het vandaan?

Wij hebben de opdrachte gekregen om een houten plank van 2,5 bij 1,5 in de berewas te zetten, we hebben alleen geen idee wat het is en waar het te verkrijgen is. hoogstwaarschijnlijk komt het uit Rusland maar voor de rest hebben we geen aanknopingspunten, zou u me kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Eerst naar de drogist om wattenstaafjes te halen. Dan naar Amerika of noord Europa en een wasbeer vangen. Als je deze de oren schoonmaakt heb je berewas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent voor het lapje gehouden.
Te vergelijken met 'Ga eens een ons vonken halen' of de eierzeef.
Ze hoopten dat je naar Artis zou gaan, denk ik.
Hoewel, eigenlijk geen gek idee....
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Ben je niet in de war met bijenwas? Dat wordt wel gebruikt om hout in de was te zetten. Berenwas lijkt me inderdaad een grapje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze valt onder de catagorie Plintentrapje of te wel iemand voor de gek houden.
In de bouw sturen ze een jonge werknemer de hele bouwplaats rond om een plintentrapje te halen.
Ook in de verpleging komt dit voor met bv een anus tang, waarmee je het hele ziekenhuis wordt door gestuurd.

Toegevoegd na 52 seconden:
waarmee moet waarvoor zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
berenwas word gebruikt om dieren die overlast bezorgen op afstand te houden (respect voor de beer dus), katten blijven zo zeker masaal weg dus maar ik weet niet of het dan zo diervriendelijk is en wat die opdrachtgever er voor bedoelingen mee heeft. dieren zijn er als de dood voor, dat weet ik wel. maar ik weet niet waar het vandaan komt of wat het precies is.

Toegevoegd na 26 seconden:
dieren raken er volledig van in paniek!!