Heeft iemand een idee wat "roof voicing" is? Komt in de context met: pond digging en rain systems.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed iets van "dakafwatering", dakgoten, regenpijpen, zoiets. Voicing heeft wel met pijpen te maken, maar dan in de orgelwereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ook wel gewoon "dakbedekking". Deze firma vond ik via Google en die doet o.a. dakreparaties: http://www.aivelita.com/en.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, heb ik al een e-mailtje naar toegestuurd om info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
INVOICE is factuur/rekening.
Misschien betekent het 'hoe je ROOF uitspreekt' hihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En Freek, al wijzer ondertussen?

Het beste antwoord

Volgens mij betekent het niets, als je erop googlet zie je voornamelijk pagina's van "europages" (uit verschillende landen). Als je die resultaten wegfiltert hou je alleen pagina's over waar toevallig roof gevolgd wordt door voicing (plus links naar goeievraag :))

Ik denk dat het iets te maken heeft met een foute automatische vertaling.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kwam ook alleen maar op europages uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom wordt het ook gevraagd, omdat het op internet moeilijk te vinden is dan
gvrox
12 jaar geleden
Precies, en het feit dat het op 1 site meerdere malen te vinden is, lijkt erop te wijzen dat het ooit 1 keer verkeerd vertaald is en automatisch gekopieerd naar vele pagina's op die site. Buiten die site is het dus niet te vinden.