Iemand een idee voor houten panelen voor een schuur?

Hallo,
Ik wil een schuur gaan bouwen, alleen mijn vader had vroeger van een oud ziekenhuis ( tijdelijk ) grootte Zweedse houten panelen ( geïsoleerd met hout krullen )

Nu zoek ik dus weer van die panelen nieuw of oud,
Mag ook kunststof zijn.

Iemand enig idee hoe dit heet of heette ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Vraag is me niet helemaal duidelijk,maar Google maar eens op `sandwichpanelen`. Een schuur kun je snel opbouwen met deze isolerende panelen. Daarna kun je ze aan de buitenkant betimmeren met hout. Misschien brengt het jou op een idee !? Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een schuurdeur. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sandwich panelen zijn tegenwoordig heel erg in en duurzaam
zie link , hier kan je echt alles van maken