Ik heb voor mijn surprise gips nodig. Alleen heb ik geen idee waar ik dit kan kopen! Ik woon in het Gooi. Weet iemand iets?

Ik heb gips nodig wat je nog moet laten drogen zodat het hard wordt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (12)

Gewoon bij elke bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist.
Veruit het goedkoopste: pakje snelgips.
hobbywinkels
12 jaar geleden
rond sinterklaas hebben sommige drogisterijen het wel in hun assortiment, als je de rolletjes bedoeld, verder kun je het bij de apotheek, of in de polikliniek proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
googelen, er zijn webwinkels genoeg die het verkopen! Er is ook "gipsverband", dat is een rol verband die bij nat worden verandert in gips. Ze maken daar bijvoorbeeld de gipsbuiken van, bij zwangere vrouwen. Dat geeft veel minder troep!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus van mij. is wel duurder en moeilijker aan te komen, maar werkt wel makkelijker en met minder troep.
in de speelgoed winkel kun je gips kopen,je zou ook eens in in hobby zaak kunnen vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het ziekenhuis, in de gipskamer hebben ze het volop. Misschien dat je daar wat gips kunt bemachtigen.
Anders kun je bij elke bouwmarkt of verfwinkel wel terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pipos in het Hilvershof, of in Bussum op de Huizerweg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daar zit een kantoor boek handel met een hobby winkel. Schuin t.o. het oude postkantoor.

Toegevoegd na 3 minuten:
Daar zit een kantoor boek handel met een hobby winkel. Schuin t.o. het oude postkantoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.spatiegebruik.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg wat aan je talen knobbel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hobbywinkel toch? net als postkantoor... de boom in met die spatiespotters ;-) zolang je maar begrijpt wat er bedoeld wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je nou schrijft; pannekoek, of pannenkoek je krijgt hetzelfde toch. Maar als je niet kan vertellen dat 1+1 2 is heb je toch een groter probleem. Maar er werd gevraagd naar gips en niet of iemand taalfouten maakt. Dus Pedro maak je poppen en ga spelen, spellen maakt mij niet uit.
De meeste verfwinkels en bouwmarkten verkopen dat gewoon in kleine zakjes.Er zal in het Gooi er ook echt wel eentje zijn die dat heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je weinig nodig hebt: bij de speelgoedwinkel een doosje.
als je meer nodig hebt: bij de bouwmarkt (Gamma, Karwei, Hubo, Formido) een zak roodband.

Let op: je hebt altijd meer nodig dan je denkt. En het kan geen kwaad een halve zak in de kelderkast te zette, voor als je eens een gaatje in de muur dicht wil stoppen, of lekker knutselen met de kinderen (gipshandjes, gieten van poppetjes)
Houdt de zak wel droog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kun je aan wat knauf komen via een stukadoor een rolletje verband erdoor slaan en je hebt gips verband
is stuk goedkoper en werkt erg goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet welke winkel het dichtste bij is
Gamma, Praxis, Hubo of een ander bouwmarkt daar is het het goedkoopst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je bij de doehetzelf zaken zijn.