Hoe kan ik dit het beste restaureren? (engels bureau vilt) Zie foto

Ik zou het graag weer groen krijgen zonder er nieuw vilt in te lijmen.
Ik heb gehoord dat er ook vilt in een spuitbus te krijgen is.. Klopt dat?

Wat is de beste manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Als wij (meubelfabriek) laden enz. moeten maken
doen wij dit met plak vilt.
Dat is vilt waar je de beschermlaag af haalt,
en zo op het materiaal plakken.
Goed aandrukken(let op de lucht bellen)en je
heb een prachtig resultaat.
Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Als spuit vilt al bestaat,zou ik
dit niet gebruiken,je spuit alles
onder.
En moet je alles af plakken.
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, Bedankt voor je antwoord! ik heb nog niet gekeken naar plakvilt, maar ik hou het in m'n achterhoofd.. voor als ik mijn bureau eens wil opknappen. Weet je misschien ook hoe het leer van een bureau vast zit in de regels?
Is dit verlijmt?... of misschien vast gezet met een ander systeem.. Als je er tijd en zin in hebt kun je op m'n vraag reageren via Bas_ie@hotmail.com (tenzij je natuurlijk via goeievraag nog kunt reageren. maar ik denk van niet.) Nogmaals bedankt voor je antwoord!