rollfix van Leifheit bevestigen?

Het balkje wat je uittrekt is eenvoudig maar de cassette met de lijnen kan ik op slechts 1 punt bevestigen.
In de cassette zit 1 gat aan het uiteinde. Aan het andere uiteinde lijkt iets van een gat te zitten maar deze is dicht. Als je het wel openmaakt kan er geen schroef door want die hindert gedeeltelijk de lijnen weer. Wie heeft ervaring met het bevestigen? Ik heb het gekocht zonder doos en bevestigingsmateriaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Ik heb zo'n rollfix thuis. En ik ben bang dat je toch wel het montage en -bevestigingsmateriaal nodig hebt om de cassette aan de muur te bevestigen (en dat zit in de verpakking...) Ik heb geen flauw idee of al die types op de zelfde manier bevestigd worden of dat er ook onderscheid inzit, maar bij de mijne is het zo dat ik eerst een tweetal 'haken' aan de muur moest bevestigen, waarna je de cassette erin schuift, en wel zodanig dat 'ie zichzelf vastklemt als het ware.

Ik heb even wat rondgezocht, maar ik kan ook nergens meer online info vinden voor wat betreft het monteren van het ding.

Wat je misschien nog zou kunnen doen is 'ns bij een Blokker of een soortgelijke winkel de verpakking goed bekijken. Ik meen me namelijk te herinneren dat de montageinstructies op de achterzijde staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank! Ik ga er achteraan.