Losse dingen op een postkaart plakken met tape. Niet in de rechterbovenhoek, want dan scheurt alles in de sorteermachine van de TNT.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Steek voor- en achteraan een stukje karton bij in de envelop. Zo blijft deze plat. Wel opletten dat je brief niet te zwaar wordt, anders moet je meer betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier twee enveloppen liggen met kleine onderdelen er in. De een was een schroef van de Ikea (nazending) en die is in een plastic zakje verpakt met daarom heen een wat stevigere enveloppe.
Een andere is ook van Ikea (nazending) en dat was een zakje met allemaal kleine schroefjes met daaromheen nog een zakje met van die luchtbolletjes, maar dat moet je wel hebben natuurlijk. In een plastic zakjes verpakken voorkomt ook dat het zich teveel verplaatst en voorkomt dat scherpe delen de enveloppe kapot maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tussen 2 kartonnetjes. en plakken zoals freek zegt is ook een goed idee.