Als een klusjesman je een kleurenwaaier geeft, is die dan van jou?

verwacht hij die in goede orde terug, of mag je hoekjes omvouwen en er aantekeningen op maken?

12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zo'n ding is best duur in aanschaf. Daarom liggen ze waarschijnlijk ook niet als een waaier bij de bouwmarkt om mee te nemen, maar op losse kaartjes.

Ik vermoed dus dat jouw schilder er niet zo blij mee zal zijn wanneer je daar hoekjes in gaat vouwen en aantekeningen op gaat maken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is wel lastig om te beantwoorden als je niet weet hoe hij de waaier heeft gegeven en wat hij er bij zei. Ze zijn vast niet goedkoop, die kleurenwaaiers. Dus ik denk wel dat hij er vanuit gaat 'm in onbeschadigde staat terug te krijgen. Er zullen toch codes op staan om de kleuren te identificeren, die je kunt overnemen op een blaadje papier om jouw aantekeningen daarbij te schrijven.
Amadea
12 jaar geleden
Hoi,

Ik ben schilder en heb wel eens een kleurenwaaier (moeten) gekocht en die kosten al gauw zo'n 30/40 euro
Gratis is anders in ieder geval dat is zeker.
Dus hij zal'm wel terug vragen maar als hij dat niet doet tja dan zou'k'm ook niet weggooien..
Groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat op dezelfde manier als waarop je vroeger behangboeken mee naar huis mocht nemen om een nieuw behangetje uit te zoeken. Je moest ze ook na het week-end weer keurig terugbrengen en je bestelling plaatsen.

De kleurwaaier werkt net zo. De bedoeling is dat je op je gemak de waaier bij je gordijnen en je meubelen kan houden en er lang en aandachtig je afwegingen mee kan maken: zal ik nou die....of toch maar....die vloekt bij de gordijnen en aan die kleur zou ik nooit hebben gedacht...maar ook heel mooi...

Na het week-end dus ongeschonden weer inleveren, al dan niet met de bestelling of de afspraak voor het schilderwerk. :-))
12 jaar geleden
Ik denk dat deze man hem inderdaad terug zou willen hebben. Je zou eventueel van die memoblaadjes kunnen gebruiken en die er tussen doen. Maar zeg eens eerlijk als jij iets uitleent, hoe wil jij dan dat mensen met jouw spullen omgaan? Het is al vrij attent van deze man, om zijn spullen uit te lenen. En als je er niet zeker van bent, kun je altijd deze man opbellen en vragen van hoe of wat =)