Indeling voor laden. Waar verkrijgbaar?

Ik heb een nieuwe ladekast in mijn badkamer, met twee grote laden naast elkaar, van zo'n 20 cm hoog. Die wil ik graag een beetje kunnen indelen zodat niet alles op een grote hoop in die laden zit en door elkaar rolt bij het open- en dichtdoen. Waar kan ik bakjes kopen (of een andere indelingsmethode) die je aan elkaar kunt bevestigen in een indeling naar eigen keuze? Blokker? Ikea? Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Ikea, maar ook karwei (de grotere vestigingen) hebben indelingen voor kasten. Ikea heeft ladeverdelers voor keukenkasten, die kan je ook gebruiken in de badkamer.

Toegevoegd na 56 seconden:
De Rationel ladenverdelers zouden een optie kunnen zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je Googled op Ladeverdelers dan krijg je ook andere soorten te zien.

Toegevoegd na 7 minuten:
Een andere optie is het kopen van bakjes van zo'n 15 cm hoog en van verschillende lengtes en breedtes en deze bakjes in de ladelast te doen. In die bakjes kan je dan de flesjes opbergen. Zo'n ladeverdeler is echter wat flexibeler, zoals in bijgaande afbeelding te zien is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke plus! ;)) Nee, echt: prima antwoord. Ik ga meteen op stap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes. Als de lengte van de IKEA oplossing in jouw kast past is het een nette consructie. Lengte is 51 cm. Overigens doen ze bij IKEA niet moeilijk met ruilen, dus je kan het gewoon proberen. Deze dingen liggen bij de keukens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je misschien ook wat de breedte is? Mijn laden zijn nl. 47,5 x ca.67 cm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De breedte is aanpasbaar. Je zet er steeds stukken op. Is dit de binnenmaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de binnenmaat. Ik heb inmiddels wat uitgebreider gekeken op de site en zag dat er uitbreidingssets verkrijgbaar zijn, dus wie weet is het wat. Ik ga in elk geval even kijken daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor je hulp. Uiteindelijk heb ik toch voor verschillende bakjes gekozen (bij Ikea) van zo'n 15 cm hoog want van de indelingen van de keukenladen vond ik de hoogte te laag. Ik vond bakjes waarmee ik mijn laden precies kon opvullen en het ziet er heel netjes uit inmiddels.

Andere antwoorden (2)

Blokker en Ikea hebben verschillende bakjes van verschillende afmetingen die je onderling uit kunt wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook bij de xenos liggen ze wel