Elec. magn. Relais met 2 contacten. Het ene contact gebruiken om 230VAC te schakelen en het 2e contact een ander circuit van 24VDC schakelen Mag dat?

Of zijn hier speciale relais voor in de handel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de AC &VC het probleem zullen vormen

Antwoorden (2)

Mag dat?
Van mij wel, de nen heb ik niet.

Of het kan?
Ja, waarom niet?
Er is in dit geval geen verschil tussen deze oplossing of twee aparte relais.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee,je mag niet een circuit wat aan het net hangt met hetzelfde relais schakelen,zelfde als laagspanningsleiding bij 220voltnet laten lopen.