Wat is het beste transferpapier voor opstrijken op t-shirts?

Heb nu twee verschillende gebruikt, bij een kwam de kleur niet fijn over en de andere moest ik bekant 2 uur lang 'bestrijken' voordat het bleef plakken... wat is nou het beste merk??? Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

hey,

zover ik weet heeft de Bruna fijn transferpapier.
Zeker het proberen waard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb tot nu toe alleen DECAdry gebruikt. Dat bevalt redelijk, en het is nog niet op, dus ik heb nog geen andere uitgeprobeerd. Ik vind dat de kleuren van de versie voor op donkere stof beter blijven dan die voor op lichte stof, maar echt heel lang blijft het niet mooi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd het papier van de HEMA, ben daar erg tevreden over. Succes!