Verwarmingen zijn allemaal ontlucht,water is bijgevuld en toch blijft de grootste verwarming in mn woning ijskoud. Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien en domme reaktie,maar staat de kraan op je radiator wel open?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,ook die staat open :-)

Het beste antwoord

Je kunt de CV-installatie evt "waterzijdig" laten inregelen.
Dat kan alleen een installateur doen (al bestaat er ook een doe-het-zelf-pakket met stickers).

http://www.infomil.nl/organisatie/milieumaatregelen/maatregelen-per/maatregelen/verwarmen/@94426/cv-installatie/

Als een radiator niet warm wordt, is het vaak eentje die aan het eind van het circuit zit. Probeer eens (om te testen of radiator dan wel warm wordt) om nabijgelegen radiatoren dicht te draaien. Controleer ook of de aanvoerbuis naar de radiator wel warm wordt.

Toegevoegd na 20 minuten:
Nadat water is bijgevuld na een paar dagen nogmaals ontluchten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb de nabijgelegen radiator dichtgedraaid en hoorde het water meteen naar de andere radiator stromen en die was gelukkig binnen no time warm :-) THX

Andere antwoorden (1)

Is er wel genoeg druk (waterdruk) op de ketel? Mischien moet daar ook water bijgevuld worden door ook daar een kraan open te draaien,vergeet niet dat daar twee kranen bij komen kijken.
Je kunt de druk aflezen op de waterdruk meter.
Kijk ook eens of het ventiel van de koude vewarming nog wel in orde is,dat ventiel is dat ding waar de kraan van de verwarming op zit.
Ik hoop dat je het vind en dat het in orde komt want het beloofd een koude winter te worden.