Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er ooit iemand van redsun klinkers gehoord zo ja,zijn dit goede klinkers?

ik wil een nieuwe inrit leggen maar weet niet welke klinkers ik moet bestellen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij zijn dat betonnen klinkers en daar kleeft een klein nadeel aan. Namelijk dat na een tijd, echt wel jaren, de klinker grijzig worden. Namelijk op het "loop" oppervlakte gaat langzaam het pigment eruit. Maar goed de prijs is er dan ook wel naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb die klinkers ook op mijn oprit laten leggen (zo'n drie jaar geleden), maar heb daar wel een beetje spijt van gekregen. Het ziet er mooi uit, maar ondanks dat de ondergrond goed was aangetrild, zijn de stenen door het gewicht van de auto op den duur toch doorgezakt ter hoogte van het bandenspoor. Het lijkt mij beter om op die plaats waar de wielen overheen rijden, toch maar gewonen straattegels neer te leggen en eventueel daartussen en ernaast de redsun-stenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Redsun artikelen. Stenen, grind, zand e.d. worden geleverd door o.a. Intra Tuin. Hier hebben we goede ervaringen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 40 jaar werken in de klinkerwereld durf ik zeggen dat betonklinkers best goed zijn maar koop ze met een Benor of Komo keurmerk en zorg er voor dat je stenen koopt met 2 lagen waarvan de bovenste laag (1cm dik) gemaakt is met kleurechte natuurgranulaten waardoor ze kleurecht blijven koop ook liefst licht gewaterstraalde stenen zodat je kan zien wat je koopt of zoals de stenen er na jaren gaan uitzien. Redsun klinkers worden gemaakt in Kevelaar net over de Duitse grens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding