Hoe kun je een muggennest opsporen en hoe kun je deze verwijderen?

Er zitten abnormaal veel muggen op mijn kamer en ik zorg er al altijd voor dat de gordijnen dicht zijn als de lamp aan is, dus ik vermoed dat er ergens een muggennest zit??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.6K

Het beste antwoord

Toevallig een dakgoot onder je raam waar water in blijft staan?
Een beetje zeepsopwater vinden ze niet leuk, want dan kunnen ze niet meer drijven als ze "uitvliegen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
supertip! klinkt aannemelijk

Andere antwoorden (3)

muggen legger hun eitjes in het water daar komen de nieuwe muggen vandaan. Misschien heb je in de tuin een teiltje water staan waar de muggen vandaan komen of ander stilstaand water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
muggen maken geen nesten. Maar je kan rond je huis stilstaand water verwijderen, want daar lpanten ze zichvoort. Er is echter een muggenplaag dus ik vrees dat het niet zal helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is bekend dat muggen in huis kunnen overwinteren
daar is de temperatuur het lekkerst , maar in de winter steken de muggen meestal niet