Je hebt stickers/etiketten in allerlei vormen; vuurbestendig, en zelfs zuurbestendig. En zo ook, watervaste etiketten. Je kunt ze praktisch overal wel bestellen. Je kan ze eventuel zelf beschrijven met een watervaste stift, maar ook laten drukken. Dat zal voor een paar emmers waarschijnlijk wat overdreven zijn, maar het kan in elk geval.

http://www.uweigenetiket.nl/toepassingen_etiketten.htm
http://www.practiquettepro.nl/watervaste-etiketten.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat je het beste gewone etiketten kunt gebruiken die je vervolgens beplakt met doorzichtig tape.
Eventueel kun je ook watervaste stift (Edding bijv.) gebruiken op de emmer zelf maar dat krijg je dan niet meer van de emmer af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou idd een gewoon etiket nemen maar dan bestrijken met een laagje vernis...blijft beter zitten dan tape denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plakband wordt niks
een regenbui en het is matglas ipv helder, na een paar buien of temperatuurverschillen is het eraf
Het is vooral het papier dat loslaat als het nat wordt. Je zou kunnen zoeken naar kunststof etiketten, die vallen niet uit elkaar als eht nat wordt.

Maar lang niet alle etiketten zullen van die emmers afvallen. Ik zou het gewoon eens proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een etiket/sticker op vinylbasis nemen. Deze zijn veelal permanent hechtend en lossen niet op in water. Je moet wel een watervaste stift gebruiken om er op te schrijven, anders veeg je de tekst er zo af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de labels van een brother label machine pakt (p-touch) die kunnen tegen water en licht chemicalien.