Ja, dat gaat prima. In feite is voegenfris gewoon verf. Let er wel op dat je het een beetje precies doet, want hoewel op de verpakking staat dat de verf makkelijk van de tegels is te verwijderen, vond ik het niet echt gemakkelijk en een rotklus bovendien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een goed resultaad kun je beter licht grijze voegenkit gebruiken. Maak eerst de voegen goed schoon met voegen reiniger. Daarna kun je de voegenfris aanbrengen Doe dit zo als aangegeven op de verpakking.
Een hele klus! maar het resultaad zal je(mits je alles goeduitvoerd) bevallen.