Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Als je lijm hebt wel, ja!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk kan dat.. maar ik vind je wel een beetje lui hoor...

let wel dat het behang waar je overheen plakt netjes glad is, geen scheuren, bobbels e.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet voor 1 ding oppassen: glasvezelbehang is zwaar, en heeft daarom ook speciale lijm nodig. Er wordt vanuit gegaan dat je dat op een kale muur plakt.

Er is een risico dat de onderlaag (zeker als die nat wordt), (gedeeltelijk) loskomt, en al je behang zo weer naar beneden s0d3mie+erd.

Of het kan, hangt heel erg af van hoe goed de huidige laag vastgeplakt zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan sowieso...
Maar of je er het gewenste effect mee bereikt...
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook glasvliesbehang kopen, dat is net zo sterk, maar veel dunner en dus lichter. Ook duurder, en mooier (want niet zo'n lelijk ruitjesdesign erop ;-)
Glasvezelbehang is lastig aan te brengen. De meesten laten dit doen door een bedrijfje. Het is namelijk een kunst om de juiste hoeveelheid lijm te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man is stukadoor en hij zegt dat het beter is van niet omdat de lijm van de glasvezel de lijm van je behang kan oplossen en dan kan je blazen of loszittende plekken krijgen dus ik zou geen risico nemen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding