Zijn alle hangende toiletpotten geschikt om te gebruiken op Geberit inbouwresevoiren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wel. Bijna elke hangende toiletpot heeft er Geberit achter zitten, want Geberit is de marktleider. Heb er zelf ook net twee gekocht en kreeg nergens iets te horen over eventuele beperkingen.

Antwoorden (2)

"alle" is een groot wordt, er zullen vast uitzonderingen zijn.

Als de afstand van de gaten voor de bouten klopt, dan lukt de rest ook wel, want de rest is enigszins flexibel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de wereld van het sanitair zijn intussen zeer veel afmetingen al gestandaardiseerd. Igv twijfel kan je dit nog altijd aan de verkoper vragen.