Waar kan ik een ophangklem voor een jaloezie kopen?

Eén van de ophangklemmen (zie afbeelding) van de jaloezieën is stuk gegaan. Ik kan niet vinden waar ik dit kan kopen, in ieder geval niet in de bouwmarkt. Waar kan ik zo'n klem online of in Haarlem kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Via de site van Van der Werff.

http://www.werff-zonwering.nl/index.html

Toegevoegd na 28 minuten:
Nieuwe optie ;)"

http://www.protectsun.eu/parts-repair-service.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, alleen 15 euro (voor een 3 pak). Nou ja, het is iig een backup optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reisje naar Zutphen,mooie oude Hanzestad, leuk tochtje met de fluisterboot over de Zutphense wateren en tot slot even aanwippen bij Bielderman, of nog beter daarna nog een dineetje bij restaurant de Revolutie.
De tapas zijn er heerlijk!

Andere antwoorden (3)

Met jaloezie,neem ik aan,dat je een soort luxaflex bedoelt?
Dan verwijs ik je graag naar de Fa. Bielderman in de Laarstraat te Zutphen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee, moolkees, een leuke avatar maar ik mis de moolkeesjes :)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, Luxaflex is een merknaam, Jaloezieën is het zelfstandig naamwoord :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach giweda,die heb ik tot de lente vrijaf gegeven.
Leuk trouwens,dat je er weer bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor het thuis komen gevoel ;)"
Ik was het een tijdje zat, met al die nieuwkomers.
En om je een plezier te doen, zal ik deze winter totaan de lente goed voor je vriendjes zorgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb dank daarvoor, wij stellen dat zeer op prijs.
als je het merk nog weet, dan kun je met de klantenservice van de fabrikant contact opnemen, meestal wordt er dan een nieuwe toegezonden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij de bouwmarkt. Veel hebben het gewoon op voorraad liggen. Toevallig laatst bij de Praxis nog gekocht