Hoe kan ik op een radiator een vensterbank maken?

Ik heb een radiator van drie meter breed. Daarover wil ik nu een vensterbank over plaatsen. ik heb boven de radiator ongeveer twintig centimeter over, en dan begint het raam. Hoe pak ik dit het mooiste, goedkoopste en het makkelijkste aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K

Het beste antwoord

Er bestaan klemmen die je op de radiator kan klemmen, waar een vensterbank op geschroeft kan worden.

Daarnaas kan je antuurlijk met 3 of 4 houten blokjes onder de vensterbank maken, welke op de verwarming leunen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan ook een schap halen die met verborgen dragers aan de muur bevestigd, dat heet blinde bevestiging, ik heb een voorbeeld toegevoegd, klik op de site

Toegevoegd na 42 seconden:
zijn ook vrij goedkoop bij de goedkopere meubelzaken te verkrijgen