ik heb een glazen eethoek met ijzeren poten. nu wil ik weten welke lijm en waar te koop ik kan gebruiken om de poten vast te zetten?

de eethoek is 3 jaar oud. half jaar geleden zat 1 poot los en nu vielen ze er alle 4 onderuit toen ik hem verschoof. Het stukje wat aan de glasplaat vast hoort te zitten zit nu aan de poot vast gedraaid. de lijm tussen het verbindingsstukje en het blad is losgelaten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (2)

Als ik je verhaal goed leest zitten de poten(verbindingstukje) op het glas gelijmd? Je heb hele goede lijm wat geschikt is om op glas te lijmen, ikzelf had een spiegelkast waar de schanieren gelijmd zat op de spiegel en die heb ik een keer opnieuw gelijmd met auto achteruitkijkspiegel lijm. (als ik het zo goed omschrijft) werkte perfect omdat het geschikt is voor bewegende delen

Toegevoegd na 54 seconden:
is gewoon bij de doehetzelfwinkel verkrijgbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt denk ik het beste MR UV-Lijm gebruiken (dik of dun)
Dit is na het uitharden weer doorzichtig (bijna niet te zien)
Het hard uit in de zon, of bij uv-licht van een uv-lamp.
Met deze lijmen kan bijv. glas op glas, glas op metaal, glas op kunststof ( geen pe/pp ) gelijmd worden en is ook zeer geschikt voor het verlijmen van plexiglas en kristal.

Je kan het kopen op http://www.industrielijm.nl/winkel/ en vvele andere internetsites (en vast ook wel in winkels)