Te kleine badkamer voor een ligbad

Wij hebben een te kleine badkamer voor een ligbad.. dat wil zeggen, hij past wel maar dan kun je niet meer lopen :)

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar zijn er proffesionele opblaasbaden in de afmeting van een ligbad?

Of iemand een andere nuttige tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ik zeker uitzoeken.. vrij prijzig, maar zeker te proberen

Andere antwoorden (6)

mijn badkamer is ook te klein voor een ligbad, dus ik heb gekozen voor een hoekbad.
ik kan er niet languit in liggen, maar wel lekker onderuit zakken.
heerlijk, en echt niet te klein.
13 jaar geleden
2 weken geleden vroeg iemand een opblaasbad bij het programma van Paul de Leeuw.
Voor die persoon is er speciaal eentje gemaakt omdat ze er niet zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook zitbaden te koop, die zijn iets dieper maar ook korter. Ik denk dat de diepte niet een heel groot probleem is, maar vooral de lengte niet goed past. Wellicht is dat een goed alternatief. Hoewel ik een opblaasbaar bad een creatief idee vind, denk ik niet dat je het vaak zult gebruiken. Het lijkt mij een hoop gedoe om het volledig droog weer op te bergen, omdat je anders schimmel krijgt.

Van het merk Ucosan weet ik dat er plaatsbesparende baden zijn, deze zijn bij het voetendeel smal en lopen breder uit naar het hoofdeinde. Dat scheelt weliswaar niet in de lengte maar wel in de breedte.

Als laatste moet je serieus overwegen of je een bad wilt. Ik heb een groot bad met bubbels en heb er in 10 jaar slechts twee keer ingelegen. Geef mij maar een comfortabele royale douche. Maar die keus is aan jou natuurlijk.
paulus811
13 jaar geleden
Er zijn ook kleinere ligbaden.
Je zou van zo,n kleintje de randen er af laten slijpen.
Scheelt 10 cm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er geen mogelijkheid om van een kamer ernaast een stukje bij je badkamer te trekken?
Wij hebben vroeger de badkamer vergroot door de inbouwkast ernaast erbij te trekken.
Helaas is niet elk huis geschikt maar het is misschien een optie.
Een kennisje heeft een opblaas zwembad gebruikt in haar badkamer voor de bevalling, misschien is dat een optie, die kan je nog een beetje vormen naar je omgeving als het niet helemaal past, voor die enkele keer dat je in bad gaat is dat misschien ook een optie :-) en anders een lekkerer jacuzzi in de tuin plaatsen zalig savonds met een wijntje en een muziekje en romantisch licht..

Ik heb een bad namelijk en na 3 keer liggen had ik het wel gezien, het lijkt mij lekkerder om die jacuzzi in de tuin te hebben...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Toch kan ik legio redenen opgeven om voor een bad te kiezen in plaats van een douche. Ik ga minimaal 3 maal per week in bad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook want ik moet staand douchen in mijn bad... erg onhandig en ik ga eigenlijk nooit zitten. Van mij zou hij er zo uitmogen en dan zo'n lekkere douche er in zetten met van die jet stralen.... heerlijk. Zo heeft ieder zijn ding...
Ik heb een 2-pers. hoekbad, zo noemen ze dat maar voor 1 persoon een prima bad in een kleine badkamer.
Te koop bij Praxis