bij het verven van de kozijnen aan de buitenkant is er verf op de buitenmuur gekomen. Is dat nog te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Het hangt er vanaf wat de structuur van je buitenmuur is.
Indien het een baksteen betreft heeft de verf zich in de steen gezogen.Uiteraard bestaan er vele soorten stenen met elk weer andere eigenschappen.Schuren en met een staalborstel aan de gang zal waarschijnlijk niet het resultaat opleveren wat je wil.Je kan het bv wel proberen met een hogedrukspuit.Concentreer je dan niet op die ene plek anders ontstaat er kleurverschil.Er is ook steenverf in de handel die vaak in de juiste kleur is maar ik zou dat echt als allerlaatste optie nemen.De allerbeste optie wellicht waar je aan kan denken is graffiti verwijderaar dat kan je eventueel via onderstaande link bestellen.
http://www.graffitiverwijderaar.nl/producten.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met en staalborstel, als de verf droog is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met schuurpapier of staalborsel je stenen zullen wel tijdelijk een lichtere kleur hebben, maar dat trekt weer bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het een met een doek gedoopt in wasbenzine of thinner.
Deppen tegen de muur daarna voorzichtig wrijven en kijken of je resultaat bereikt.
Wel moet deze doek of prop of spons eventueel goed doordrenkt zijn.
Pas wel op dat je de geverfde delen niet meeneemt bij deze actie.