Wie weet uit welke fabriek het Gamma Style XXL laminaat komt?

Ik ben op zoek naar de fabrikant van het in de vraag genoemde laminaat. Via de gamma kan ik er niet meer aankomen. Wie weet wie de toeleverancier of de fabrikant is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Heel vreemd op hun website kun je het nog steeds bestellen zie link:

http://www.gamma.com/assortiment/vloeren/laminaat/gamma-kliklaminaat-style-xxl/

Zou het op die manier proberen leverancier/fabrikant is mij niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er inderdaad op maar is niet te bestellen in de gamma helaas ook niet via de site.
De fabrikant is dan gamma zelf. Veel dingen die in de actie zijn geweest of een tijd geleden werden verkocht, van Gamma eigen merk kan je niet meer bestellen. Als je het via de Gamma niet kan krijgen, word het helaas zoeken op internet of iemand nog wat heeft liggen.