Welke bouwmarkt verkoopt een verfroller met haar?

Die ook op zondag open is.

Toegevoegd na 13 minuten:
in arnhem

Toegevoegd na 1 uur:
-> HOUT <- :3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Als je deze bedoelt:

Mohairroller
Deze roller van geitenhaar wordt ook wel lakroller genoemd en is de beste keuze voor het aanbrengen van satijnverf en glans- en hoogglansverf. Dit komt omdat de mohairroller niet drupt en geen strepen of haren achterlaat op de delicate verflaag. Voor een optimaal resultaat is het wel belangrijk dat je het oppervlak vooraf goed zuiver maakt.

ben ik bang dat geen enkele bouwmarkt 'm verkoopt, ik heb flink gegoogelt, zonder resultaat.

Wel verkopen de bouwmarkten vachtrollers, ik weet niet of je daarmee uit de voeten kunt? Zo niet, dan toch maar maandag naar een verfspeciaalzaak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij b.v de Gamma, die zit op de Snelliusweg, en verder zijn er meerdere Praxisvestigingen in Arnhem, moet je even op googelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.opentot.nl/Praxis/Arnhem/Amsterdamseweg.../Open tot/vanaf. uur. blog; ·contact; ·disclaimer · Praxis, Amsterdamseweg 127, Arnhem. Adres. Amsterdamseweg 127 ... 3 sep, 09:00 - 18:00. Zondag 4 sep, - ... Ziet er niet best uit, alle bouwmarkten zijn morgen dicht in Arnhem!
Je hebt mazzel, morgen is de binnenstad open, hopen voor jou dat daar een verfwinkel zit. De dichtsbijzijnde gamma/praxis die open is is nijmegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een muurverf roller bedoeld de zogenaamde schapenvacht of de normale verfroller kun je terecht bij gamma in arnhem of de praxis in arnhem.
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
De gamma en de praxis een van beide is altijd op een koopzondag open in Arnhem.