Wat is de beste manier om mdf te verven (zowel het grote oppervlak als de zijkanten) ? Waar\welke (grond)verf kan ik het beste hiervoor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan bijv de speciale mdf grondverf van alabastine gebruiken. Deze grondverf heft de zuigende werking van mdf op.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Unigrund van CWS; een universele primer te koop bij de Specicaalzaak voor verf en behang. Werkt uitstekend. Zorgt dat de zuigende werking wordt opgeheven en zorgt voor een hele goede hechtende laag. Succes met schilderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schuren, ontvetten, de hier bovengenoemde grondverf 1 of 2 lagen, schuren, ontvetten, eerst de zijkanten en dan de bovenkant 1 of 2 keer aflakken, tussen alle lagen verf, schuren en ontvetten.