Met welke soort verf kan ik de muur van de keuken schilderen zodat hij gemakkelijk schoon te maken is?

nu is de muur geschilderd met latex, maar daar komen vieze vegen op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

er bestaat ook afwasbare latex en zet tegen de plekken waar viezigheid kan komen een plaat van plexiglas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flexa heeft een badkamerverf in z'n assortiment; kun je in elke kleur laten mengen en zou vocht vast moeten zijn...

Acryllatex is goed afneembaar zeggen ze ni de tweede bron

Toegevoegd na 38 seconden:
de tweede bron, alles over verf....
http://www.bodebouwer.nl/advies/soorten-verf-muurverven.html