Je kunt beginnen met schetsen op papier en het later op de computer uitwerken. Of is dat niet hoe je het bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja eigenlijk is het iets wat ik bedoel heel erg bedankt voor de reactie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke. graag gedaan! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gemeen bedoelt, maar dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
je kunt vlagen maken naar eigen inzicht, maar dat blijft ook voor eigen / club / groep / gebruik. Erkenning is wat anders