Ik wil mijn kast behangen maar welke lijm gebruik ik? Het is zo'n mdf kast met houtlook (soort folie achtig laagje) Gebruik ik gewoon behanglijm??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.3K

Het beste antwoord

Gebruik gewoon behanglijm en plakken maar. Als alles bedekt is goed laten drogen en nabehandelen met blanke lak, dan kan je het ook nog afnemen en ziet het er afgewerkter uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
behang aflakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden.

Andere antwoorden (2)

Dat zou kunnen ik heb ook wel is platen mdf behangen het zou alleen een beetje krom kunnen gaan staan hangt ervan af hoe dik de mdf is, je kunt het ook testen op een klein plankje als je andere lijm wil gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hoeft alleen op het behang te kijken welke lijm je moet gebruiken, het gaat om de zwaarte van het behang, het is wel slim om een structuurbehang te kiezen, glad behang komt waarschijnlijk de houtnerf door.