Weet iemand waar ik online plakfolie kan kopen die je ook weer makkelijk van de ramen kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Onder het begrip raamfolies biedt Firma IFOHA een groot aantal zelfklevende gebouwenfolie aan. Deze zijn in verschillende eigenschappen onder gebracht. privacyfolie, zonneweringsfolie, veiligheid en dekoraties. Tot de dekoratie folie telt een of meerdere kleuren raam folies die op al ingebouwde ramen of nieuwe ramen geplakt kan worden. glas, spiegel, glasdeuren, hele glasgebouwen, glasramen in kamer- en huisreuren laten zich in minuten snelle een nieuwe dekoratie in huis. Een kombinatie van privacy en veiligheidsfolie vindt u onder "kombinatiefolies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, precies wat ik zocht.

Andere antwoorden (2)

Bij deze zie de link, alle carianten die je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raamfolie is bij de meeste bouwmarkten verkrijgbaar