Maakt inderdaad niet uit. Nog een tip:

Laminaat schoonmaken zonder strepen doet u door een flinke scheut schoonmaakazijn aan het water toe te voegen en de vloer met een microvezeldoek te dweilen. Niet te nat en zorg voor een goede ventilatie van de kamer zodat het laminaat snel kan drogen. Doe een oplossing van water en schoonmaakazijn in een plantenspuit en spray daar stukje voor stukje mee in. Direct uitwrijven met een microvezeldoek.

Mooi resultaat verzekert ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij maakt het niets uit want ik heb het zelf na een week al gedweild.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat mag je gelijk doen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je inderdaad gelijk doen. Wanneer je vloer een (oude) waslaag heeft, kun je die eenvoudig met terpetine verwijderen.