Met een kango (breekhamer). Je moet wel voorzichtig zijn voor de leidingen die in de vloer kunnen lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat doet, met welk gereedschap dan ook, gebruik dan in ieder geval een meter die leidingen op kan sporen. Deze plaatsen kan je dan aangeven met krijt zodat je weet dat je daar voorzichtig moet zijn! het beste gaat dit inderdaad met een Kango. Vergeet ook de oordopjes en veiligheidsbril niet en sein je buren even in wanneer je gaat beginnen het liefst dus niet in de avond na 10 uur!
Pieter