Ik ben 12 en ik heb echt grote tieten mensen zeggen hahaha je hebt tieten jullie begrijpen het vast wel , dus hoe haal ik ze weg of train ik ze weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Als je een meisje bent: Helaas.. Die kan je niet wegtrainen. Het is een kwestie van even doorbijten; Als je 15 bent is iedereen jalours.

Als je een meisje bent: Die krijg je alleen als je ietwat stevig gebouwd bent, maar dan zonder veel spiermassa. Het beste kan je gaan sporten in een sport welke je bovenlichaam traint. Zwemmen is een goede. Maar ook een actieve sport zoals basketbal zel hierbij helpen. Natuurlijk ook krachttraining kan helpen, maar op jouw leeftijd is het onverstandig veel aan krachttraining te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent 12 mensen zijn vaak jaloers wacht nog even af, je lichaam veranderd nog veel maar je geen zorgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He ilias,

Ik begrijp dat jij een jongen bent. Vervelend dat ze die opmerkingen naar je maken.

Het enige wat ik me een beetje kan bedenken is dat je wat te zwaar bent. Dan gaat het vet ook bij je 'tieten' zitten. Ik weet niet zeker of dit zo is, maar het zou zo kunnen zijn.

Ik wil je aanraden om lekker veel te bewegen (zit je al op een leuke sport?) en om niet te veel te snoepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe lang ben je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet nog een aantal jaren groeien, dus geen zorgen! Intussen, zoals iedereen al zegt geen junkfood en zeker ook geen frisdrank dus. En bewegen! Geen scootertje of brommer, maar de fiets of lopen.
Aan je eerdere vragen te zien ben je een jongen.

Ik denk dat je iets te zwaar bent waardoor je meer vet hebt,in ieder geval bij je tieten.
Ik weet niet of je veel chips of junkfood eet,maar probeer dat dan eens wat vaker te laten.
Je kunt hierbij ook op een sport gaan om wat af te vallen,maar ik denk ook dat als je iets ouder bent,het vanzelf in de lengte wat weg groeit,mits je natuurlijk jezelf niet volpropt met voedsel waarvan je aankomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Train ze weg, eet geen junkfood etc etc.

2. Trek je er niks van aan o_o. als ze me dik noemen, vind ik het wel grappig, want het klopt. Wat maakt jou het uit? Dik zijn is net als slank zijn of lang zijn etc etc. Het is een uiterlijk kenmerk net als kleur oog enzovoort. Natuurlijk zijn zulke opmerkingen niet leuk, maar als je dat niet leuk vindt, doe er wat aan. Anders moet je zulke dingen pikken.