Hoe repareer ik mijn rubberen luchtbed? Het rubber laat op verschillende plaatsen traag lucht door. Kan ik er iets inspuiten om luchtdicht te maken?

Mijn luchtbed is 7 jaar oud, niet vaak gebruik en droog en met talkpoeder behandeld opgeborgen. Kan de rubber zomaar vanzelf kapot gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt het niet eens tijd om een nieuwe te kopen na 7 jaar?

Antwoorden (4)

Als het op verschillende plaatsen lucht doorlaat is het bed gewoon op. Het is dus niet meer te repareren. koop een nieuwe en je ben klaar en hebt weer een goed luchtbed.
12 jaar geleden
Impregneer spray maakt het waterdicht, er is een kans dat dat het leeglopen ook tegengaat. Mits het een klein gaatje is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuw luchtbed is zo goedkoop, ik zou niet gaan tobben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan. Er is een middel voor fietsbanden dat zelf kleine gaatjes dicht en vulcaniseert. Je kunt het kopen bij de fietsenmaker voor iets minder dan € 10,-.

De link hieronder verwijst naar Slime.