nadat onze woonkamer vers gestuct is blijven de metalen hoekprofielen doorschijnen, nou voel ik er niet veel voor heel de kamer te texen. wat te doen?

Toegevoegd na 27 minuten:
ik bedoel dan echt de rand op de hoek, niet de stukken die de hoek omgaan. daar zit gewoon bijna geen stuc op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.2K

Antwoorden (2)

Die hoekprofielen zie je straks als het helemaal droog is niet meer.Er zit wat dikker stucwerk in die gaatjes van het profiel en dat duurt langer voor het droog is omdat metaal geen vocht opneemt dus dat moet in de lucht verdampen of de muur intrekken.
Dit kan wel een maand duren.

Toegevoegd na 4 minuten:
Om het drogen te versnellen kun je vochtvreters plaatsen en goed je kamer luchten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook niet anders, die hoek zal altijd zichtbaar blijven. Als je papierplakt of je zet de muren in de verf zie je er niets meer van.