Is het mogelijk een kommetje van aardewerk te lijmen met solutie (voor fietsbanden)?

12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het gajes, het tuig van de richel weer bezig geweest, Rieneke? .....ik vond dat destijds zó'n fraaie uitdrukking van je, dat ik hem te pas en te onpas gebruik...tovert altijd een enorme grijns om mijn kaken!!!
Rieneke1
12 jaar geleden
nee nee, het geteisem heeft zich gedeisd gehouden deze keer :) het gaat om een weddenschap.
ik zei dat solutie volgens mij prima gebruikt kon worden om aardewerk te lijmen.
iemand bood me toen 100 euro als het me zou lukken.
het leek me slim toch maar even te informeren hier, voordat ik met aardewerk ga smijten ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was toch een uitdrukking van Agnes Jungerius over de werkgevers?
Rieneke1
12 jaar geleden
nee hajete, was een uitdrukking van rieneke over haar katten ;p
Rieneke1
12 jaar geleden
ja doppie, die gedachte was ook al door me heen gegaan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Agnes vond de werkgevers toch (ook) tuich van de richel?
Rieneke1
12 jaar geleden
kan best hajete, sorry voor m'n melige reactie!

Het beste antwoord

Nee, want de samenstelling van solutie is speciaal voor rubber. Het bestaat uit in benzine en tolueen opgelost rubbergranulaat. Voor het lijmen van aardewerk kan je het best universele 2-componentenepoxy gebruiken.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat heeft weinig zin want het laat toch weer los
beter is het om een goede lijm soort te gebruiken
er zijn genoeg soorten .
even naar een bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Gebruik daar secondelijm voor.
Aanbrengen samendrukken. Direct de overtollige vloeistof wegdeppen. Na een minuut zit het al vast. Toch maar een dag laten uitharden.