Planken{geimpregneerd}
schroeven
kozijn en deur{eventueel kozijn met raam}
daksingles of dakpannen
gereedschap{schroefmachine boormachine hamer enz enz}
betonbandjes voor onder je huisje
tegels voor erin
plaats waar het kan komen staan
bouwtekening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Gast66902,
De materialen die je nodig hebt voor een tuinhuis kun je ook kant en klaar kopen op www.tuinhuis.com
Hier kun je je eigen tuinhuis in alle soorten en maten kopen!

Wat je verder nog nodig hebt is een goede zin en lekker weer .

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooie link: slecht weer +1
Dit is vooral afhankelijk van de afmetingen en het budget. Als u kiest voor een standaard oplossing is vuren of grenen geschikt en waarschijnlijk de goedkoopste oplossing. U dient deze materialen echter wel te schuren en schilderen waardoor het op termijn duurder wordt.
Wanneer u kiest voor een duurzaam en onderhoudsarm huisje komt u bij een metalen of western red ceder tuinhuis.

Voor meer informatie over de mogelijkheden die Prins tuinhuisjes u bied verwijzen we naar onze website.

www.prinstuinhuisjes.nl

Met vriendelijke groeten

Joop Prins