Waar kan ik ideeen/suggesties vinden over het maken van fotoboekjes, dus handmatig lekker ouderwets en niet digitaal.

Als iemand ook een suggestie hier heeft, zou ik dat wel graag willen weten =) Alvast bedankt.
Ik wil dus voor mijn geliefde een fotoboekje maken met onze foto's afgedrukt met tekst erop. Nu wil ik het speciaal maken dus alle ideeen zijn welkom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

google eens op 'scrapbook' er zijn veel tips te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt bijv. bij de action al een boekje met lege pagina's, als je wilt zijn er ook pagina's waartussen een beschermvelletje zit, en dan kun je de foto op de pagina plakken en dan leuke dingen bijschrijven, tekenen of versieren......