Welke 'workmate' heeft een hoog werkblad? Dus hoger dan de standaard workmates (Verschrikkelijk woord trouwens).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Workmate is een merknaam van B&B, dus als je zoekt beter werkbank gebruiken. (alleen krijg je dan ook vaste modellen)
Ze zijn allemaal zo laag, maar er zijn in hoogte verstelbare:
http://www.toolsxl.nl/wolfcraft-master-600-werkbank-wolfcraft-spantafel-hoogteverstelling-p-9864.html

Wel een beetje duur daar, maar ik heb ze onder de 100,- gezien. o.a.:
http://www.handig.nl/workmatemaster/fh?&x=&soort=product&secondid=04_4006885618206&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=vergelijkingssite
Maar geen idee of die site goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Jack! Standaard oriënteer ik me op Duitsland. Meer keus, beter, goedkoper. En liefst heb ik een werkbank, zeker. Maar ik woon nu in een heel klein huisje met frustrerend weinig ruimte.... Vandaar een workmate.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ruimteprobleem ken ik. Ik ben die in hoogte verstelbare ook wel eens bij de lidl of aldi tegengekomen, maar als je er op gaat wachten dan zou het wel eens lang kunnen duren. Maar ze bestaan dus wel van budget-merken. Als je het geld er voor over hebt:
http://www.walko.nl/
http://www.walkoshop.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die Wolfcraft ziet er mooi uit....! Lekker hoog, zo lijkt het. Maar zou 'ie dan niet aanmerkelijk minder stabiel (Wiebelen en zo) worden bij zagen e.d.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb de Wolfcraft inmiddels in huis. Mooi gereedschap. Voor € 85,- inclusief verzending gekocht in Duitsland. Bedankt voor je hulp. Tschüss!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja, in de door jou aangegeven advertentie link van de Wolfcraft lijkt me het gewicht wat overdreven.... Ik heb 'm toch zelf de smalle trap opgesjouwd en hij staat hier nu in een kamertje op de eerste etage. Wellicht ken ik mijn eigen krachten gewoon niet....!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15000 kg.. dan waren de verzendkosten ook iets hoger geweest. ;-) Mooi dat ie bevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci.