Vroeger had ik een geknoopt net om een bal in op te bergen en handig om mee te nemen.Ik zou heel graag zelf zo een net maken. Wie kan me helpen.

Ik zoek een patroon met een soort knoop om zelf zo een net te maken. Zijn er nog winkels waar je een ballennet kunt kopen? (voor het geval het mij niet lukt hè!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

In de link een site waar het knopen van een net stap voor stap wordt uitgelegd, met plaatjes. Lijkt me een heel werk, maar wel erg leuk om te doen. Misschien heb je er iets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me toch doenbaar. Ik begin er straks aan. Bedankt !

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk wel in een sportzaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kun je gewoon kopen bij de speelgoedzaken.En anders kun je een waszak gebruiken.
Waszak is een zak waar je de was indoet voordat je hem in de wasmachine gooit omdat het delicate was is.
Dus ter bescherming van het wasgoed.