Waar kan ik rattengif kopen??

Bij d Boerenbond zeisen ze dat het niet meer verkocht wordt en dat de gemeente het eventueel kan komen doen maar dat is wel duur... Weet je waar ik dit wel kan aanschaffen en verkopen ze dit wel in belgie??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (6)

dat kun je volgens mij alleen nog via het internet bestellen in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de DA drogist hebben ze gif dat zowel voor muizen als voor ratten gebruikt kan worden, althans dat is mij verteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je via Internet wilt bestellen :
http://www.ter.nl/webwinkel/product_info.php?cPath=712_711&products_id=991&osCsid=0c6ba6b93c8f7e3a570a08baaf0c9c90
wordt verkocht voor €11,95
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor wat zwaarder gif, kun je beter via Ebay in het buitenland kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Welkoop of Boerenbond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op bijv. Agradi.nl kijkt kun je TomCat blokken en bij behorende preparaatkist bestellen. Beter is het om een gediplomeerd bedrijf in te schakelen als de gemeente niets meer aan rattenbestrijding doet of laat doen. Vaak heeft gemeente wel bedrijf waar men rattenmeldingen naar toe doet voor actie.